fredag 28 april 2017

Vad gör man inte för sina barn? Man gör ALLT för sina barn. Och när man får svärdöttrar gör man ALLT för dem med. Men inland måste man göra val för sin egen skull och det gjorde jag. Det betyder dock inte att jag skiter i mina barn. De vet precis hur jag känner, varför jag gjorde mina val....tror jag....hoppas jag... R var som en trisslott, man köper en lott, hoppas men tror inte att det ska hända men plötsligt händer det...man får vinstlotten och det fick jag. Att få träffa en människa som tar fram det bästa hos dig, som inte dömmer, som inte fjäskar och säger vad du vill höra. Kan prata med honom om allt, inga lögner...absolut inga lögner!!!!
Bort med all negativ energi....

2 kommentarer:

  1. Så härligt! Livet är för kort för att inte ta till vara på de möjöigheter som kommer i ens väg! Njut utan dåligt samvete Annelie! Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man måste ta till vara på livet. Vill inte sitta som gammal och vara bitter över val jag inte gjorde.
      Stor kram till dig!

      Radera