tisdag 6 mars 2012

Vi fem :)

I helgen som gick hade jag mina störtsköna kursare här på besök. Det var Annika, Annicka, Camilla och Karin. Vi hängde ihop under de tre åren vi läste och hade så fruktansvärt kul  tillsammans. Utan dessa sköna bönor hade inte studietiden varit hälften så kul. Vi har alla olika bakgrund och och åldrar och vi har alla hamnat på skilt olika arbetsplatser. En är på Ortopeden, en på Lungavd, en jobbar inom hemsjukvård, en är på Psyk och så jag inom primärvård. Ni kan tänka vad mycket vi hade att prata om och kvällen gick alldeles för fort.

På jobbet rullar det på. Vi har ganska mycket att göra vilket ju är kul men ibland kan det bli lite för mycket av det goda. Trivs verkligen med blandningen av telrådgivning, lab, och distrikt. Ska börja göra minnestester för demensutredningar, prova ut och beställa stödstrumpor....låter kanske inte så exotiskt men ju mer jag kan göra själv desto mindre behöver jag be om hjälp.

I morgon fyller min käre far år så då blir det kalas. Har inte träffat mina föräldrar på ett tag så nu längtar jag efter dem.
Nej, nu ska jag diska och senare i kväll får jag dra till Mellerud och hämta sonen efter träningen. Är sååå förgjordat trött på att agera taxi ://
Puss och kram och nyp i baken!!
Här är vi 5. Annika, Camilla, Moi, Karin och Annicka <3

1 kommentar:

  1. Vilket fint kort! Det var tider, det.... och tack för en skön kväll.
    Kram från Karin

    SvaraRadera