tisdag 24 januari 2012

Cyklande studenter..

Jaha, vad har hänt sedan sist inlägg nu då?! Jo vi har köpt oss en motionscykel. Vi hade en tidigare som vi sålde men nu så har vi ångrat oss och köpt en ny.......................VAD JAG LJUGER!! inte VI utan M har ångrat sig men det var himla bra att han gjorde det för jag har faktiskt cyklar varje dag sedan vi hämtade den, dvs 3 gånger så det har inte blivit en vana än, snarare nyhetens behag :/ Jag hatar att svettas och flåsa men när jag hörde gubbens flås så tänkte jag att kan han så kan jag ;)

Idag har vi haft studenter hos oss, T2 tror jag det var. 3 st jättegoa tjejer som ska se hur vi "söstrar" utför vårt jobb. Jag tycker att det är kul att ha med mig studenter, sen om de tycker det är kul att gå med mig är en annan femma. Det är nyttigt också, jag blir tvungen att fundera på varför jag gör si eller så och så märker jag att jag kan faktiskt en hel del även om jag tvivlar på mig själv ibland. Tycker att det är viktigt att kunna säga att det här kan inte jag men vi kan ta reda på det. Det gör yrket lite mindre dramatiskt. Som student tror man att man måste kunna ALLT när man är färdig men så är verkligen inte fallet. Det som är viktigt är att man erkänner för sig själv och andra att man inte kan allt men att man är villig att lära sig.

Nu ska jag avluta kvällen med lite Wordfeud, är det någon som vill spela så heter jag Annelie6372
Puss och kram och nyp i baken!!

En sådan här är jag sugen på nu :(

2 kommentarer:

  1. Fredrik har ju skaffat en crosstrainer.... Men sen vi köpte vår Goa soffgrupp med två tillhörande "pappafåtöljer" har han inte rört den....:/ Kram

    SvaraRadera
  2. Tur att vi köpte våran soffa före vi köpte motionscykeln då ;))

    SvaraRadera